Energin måste fortsätta flöda, så jag rensar. :)

Sover ni?
 
Jag är fortfarande igång, men börjar bli väldigt trött nu faktiskt. Hade tänkt pallra mig hem på en gång efter jobbet för att fortsätta det eviga rensandet och påbörja packningen lite smått inför flytten. Som för övrigt sker redan nästa fredag, jajks! Men det blir ju sällan som man tänkt sig. Mañana mañana, you know the drill. Istället gled jag bort och mötte upp Johanna och Snatch på Lava för att dra vidare och fika lite, mysigt! Kommer vara guld att slippa vänta på bussen och sitta av en halvtimme för att komma hem, tuben raka vägen - hej!
 
Men jag bygger sakta men säkert på högen med bortskänkes, lite i taget. Det är ändå ganska roligt att prova gamla örhängen och grejer och komma ihåg allt roligt de hittat på med mig. Kanske kan hitta på roliga minnen  med någon annan i framtiden istället. Feel free att komma bort en sväng till Älta och rota igenom allt. Vore gött att bli av med det innan flytten. :)
 
Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0