det var alldeles för länge sedan

Jag är verkligen inte bra på det där med att skriva av mig ångest och få ur mig negativa känslor via texter. Jag kräks snarare på det lilla sorgliga stycket jag lyckas få ur mig och kan verkligen inte sätta ord på det jag tycker och tänker. Mitt senaste inlägg var droppen, så jag har pausat ett tag. Jag blev så himla oinsirerad av mig själv att jag struntade totalt i datorn ett bra tag. Palla liksom.
 
Jag har haft ett par riktiga down-månader. Mått kasst och tyckt att allt är skit, varit sjuk och inte orkat med nånting annat än jobb.
 
Men nu känns det annorlunda i kroppen igen! Jag har massa energi över till livet och vill bara njuta av varje sekund! Jag var en sväng i Paris med Johanna och smakade lite på vårvädret där, fuckade ur och känner kärleken till dansen och den fina danscommunityn igen. Jag planerar lite för vad jag ska hitta på i framtiden och alldeles snart flyttar vi hela kollektivet in till stan.
 
Följ med mig på resan. Igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0