mer och mer och mer...

Jag har varit väldigt off de senaste dagarna. I onsdags fick jag ett rösmeddelande från min gynekolog som sa att vi skulle boka in en mindre operation för att ta bort cellförändringarna som upptäckts. Jag väntar fortfarande på ett brev med en bokad tid, och jag har tyckt det varit väldigt jobbigt med att inte veta vad det egentligen innebär och varför.
 
Nu har jag landat lite i det, och vill mest få min tid bokad så jag kan börja göra något åt det. Jag vet fortfarande inte vad det är för cellförändringar, bara att de är farliga och behöver tas bort. Jag hoppas på att det inte blir mer av det  utan att det är bra när de väl är borta. Det är tydligen väldigt vanligt att kvinnor får cellförändringar på livmoverhalstappen, så jag hoppas på att jag bara är en i mängden med några celler som gått bananaz och behöver skärpas till.
 
Var noggranna med att ta cellprov när ni får kallelse! Så himla onödigt om det skulle glömmas bort. Jag har gått och oroat ihäl mig för det här, men jag vet iallafall att jag kommer kunna göra något åt det och att jag kommer få gå på kontroller. Hellre det än att det skulle vara något som faktiskt kan utvecklas till cancer i värsta fall, som man inte ens vet om. Usch.
 
 
Jaja. Nu ska jag sova, är verkligen dödstrött! Jag jobbar öppning imorgon och ska sedan få umgås med mina föräldrar heeela helgen! Så glad, jag har saknat dem!

Kommentarer
Postat av: Amanda

<3 hoppas du mår bra fina du! <3

2013-01-20 @ 18:51:47
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0