fyra av fem toasters

Åh jag klev ut från biosalongen och var precis sådär uppfylld som jag hade hoppats på. Mitt standardsvar på vilken film jag vill se är alltid "en vacker film som man blir helt uppslukad av och gärna med någon fin och rörande story, helst med helt fantastisk och lite fantasyinspirerad natur". Ja, Avatar är ett bra exempel på vilken genre jag menar. :) Men jag kände lite så efter den här. Fint som snus!
 
Hade supermys med Helene också - bästa tjejen! Så roligt att hitta en ny kompis som funkar precis som en själv, de växer inte på träd! ♥ Vi passade på att kolla in ett fik jag var intresserad av innan bion också, kan bli så att jag tar med föräldrarna dit nu när de kommer och hälsar på i helgen, jag vet att pappa skulle bli nöjd iallafall. :D
 
Men nu ska jag sova. Tack gode gud för min fanstastiska säng!
 
Hehe. Snyggare än såhär blev det inte helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0