fokus : hälsa

Mamma och pappa åkte hem idag på morgonen, strax innan jag skulle iväg till jobbet. Skönt att vi fick två hela dagar här i Stockholm iallafall, och kunde utnyttja dem till max. Vi hann med att hälsa på släkten lite i lördags, dricka Irish Coffe och lulla runt i tunnelbanesystemet på upptäcksfärd, handla färg och bli klar med projekt pinnstol, få hjälp med lite vårstädning på mitt rum, stortvätt av mattor och mycket mys!
 
De är bäst. ♥
 
 

Jag har lite ledighet insprängt nu i veckan, och fokus för vecka fyra ligger på optimal hälsa. Jag ska kolla upp mina värden igen för att se om det faktiskt kan vara gikt jag har, jag ska ta reda på och försöka förbereda mig för en operationstid för cellförändringarna och se över hur jag kan förebygga att kroppen kraschar. Hur kan jag göra för att må bättre helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0