slutet av april

Det här med nattbloggning börjar bli min grej, verkar det som. Hur mår ni?
 
Jag har gått all in på min lediga helg, haft en massa roligt. I fredags väntade Soulmates med sköna housebeats och mysig dans, i lördags var det avskedsfest med människor från jobbet. Känns lite som om jag sa lite hej då jag också, trots att det egentligen var Hannes som skulle åka bort. Men jag har inte mer än en och en halv vecka kvar nu. Lite sorgligt är det trots allt, finns en del guldkorn som man lämnar.
 
Men imorgon väntar Valborg! Jag är mitt i jobbveckan så vi satsar på lugnt chill hemma, kommer bli supernice! :)
 
Vad ska ni hitta på imorgon kväll?
 
Men musik i öronen, alltid. Får lite panik över att min telefon börjar bete sig lite knackigt nu dock. Har nog tappat den en gång eller två för mycket nu. Verkar som att sista dyket ner i sås inte direkt gjorde susen. Måste skaffa ny fortare än fortast om ljudet vill lägga av helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0