Mission not so much, but slowly getting there, completed.

Hmm. Jag vet inte säkert om det här med mission platinablond är doomed to fail. Det är definitivt inte det lättaste att bli av med de röda pigmenten i håret efter att ha varit rödtott de senaste åren. Nu har jag blekt det en sisådär fyra gånger kanske, och det skiftar ju fortfarande alldeles för mycket åt gult för min smak. Men nästa steg blir antagligen att gå till frisör, fräscha upp klippningen och se om de kanske kan lägga några slingor eller work their magic på annat sätt.
 
Jag tror iallafall att det blivit lite ljusare efter denna blekningen också, vi får väl se i dagsljuset. Sakta men säkert. En sommar som blond vore ju nice, vill inte ge upp för tidigt och bli brunett utan att ha testat livet som blondin ordentligt. :)
 
Kladdigt värre! Jag och Yoyos toppar fick bada i blekmedel medan resten av hennes hår fick en uppfräschning av ljusbrunt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Silverschampo tar bort det guldiga , Kan tipsa om mitt i bloggen under dagen:) hoppas allt är bra :)

Svar: mja tack men jag använder redan silverschampoo och andra produkter som ska greja just det. :)
elin har ordet

2013-04-12 @ 08:59:20
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0