Jag får prestationsångest av rubriker

God kväll fina!
 
Hoppas att ni har en skön lördagskväll,oavsett om ni är ute och dricker skumpa eller sitter med tekoppen i soffan. Jag tog en avslappnad kväll för mig själv idag. Passade bra in med tanke på att Johanna är i Göteborg över helgen och Rasmus hade spelning i Örebro = alonetime! Jag funderade på att springa bort till Nalen för en soulspelning, men jag fick stå över det.
 
Jag har förutom att läsa ifatt mig på ett gäng bloggar även haft lite hemmaspa, vilket har resulterat i halvfärgade ögonbryn med fläckar där färgen inte tog, babylena kinder efter ansiktsmasken och mjukt doftande hår. Känns riktigt bra! Och så promenixade jag hem från jobbet idag också! Så sjukt gött att det funkar nowadays, älskar det! Får se om jag köper ett månadskort när det är dags sen, eller om det kanske räcker med remsa och cykel. :)
 
Jaja, här sitter jag och kallpratar. Men vi hörs. :)
 
Ni får en liten sneakpeak på ena hörnet av mitt fönster så länge. På Buddah som jag råkade halshugga i flytten, på en av alla mina drömfångare och på den finaste burken jag äger. Hittad på loppis och hem åt min pendel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0