If I get a little prettier, can I be your baby?

Jag hade kunnat döda för ett bad ikväll. Men vi har inget badkar här så det fick räcka med en tjock hög nya, glassiga magasin och en stor kopp te istället. (Jag gick loss bland hyllorna på Pressbyrån!) Jag tror jag lämnade hjärnan på jobbet idag, för jag fick springa fram och tillbaka som en liten iller hela kvällen. Glömde först att ta med en påse till mina kläder som ska hem på tvätt, sedan rusa tillbaka till omklädningsrummet för telefonen jag lagt lite fint på skåpet. Och så precis när jag står utanför dörren hemma inser jag att jag glömt mina nycklar och får åka tillbaka för att hitta även dem i en fin hög ovanpå skåpet.
 
Men nu är jag ledig i två dar och ska dels se om det kanske finns en annan möjlighet till jobb och dels ladda upp inför kommande stängningshelg. Varför vara ledig när man ändå är ledig liksom? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0