Icha Icha

Det blev en riktigt grym torsdag idag!
 
Efter en amaazzzing ansiktsbehandling så ville vi lyxa til det lite exta så vi gick och lunchade på Icha Icha i Moodgallerian, hur gott som helst! Lite rawfoodinspirerat och inte alls dyrt heller. Jag mumsade i mig en teryakikyckling med ris som satt där den skulle. Rekomenderas varmt!
 
 
 
Jag passade på att shoppa lite smått också. Köpte världens finaste ryggsäck på Monki, fullt med fina teckande djur. Jag har sökt till högskolan och vill gå med den på ryggen som en stolt tupp på min första dag i skolan! Om jag kommer in vill säga. :) Annars får jag ha det till träningen eller nåt istället, haha! Det fick bli ett par örhängen på Indiska också, passar fint in i min pilsamling.
 
Sedan åkte vi tillbaka till St Eriksplan och tog ett glas mousserande på Grappa. Vardagslyx! :D Nu har vi precis mumsat i oss en varm banan med choklad och tänkte hugga in på popcornskålen framför en film. Låter asgött i mina öron. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0