god morgon från frukostbordet!

Ååååh dessa nojjor!
 
Jag brukar aldrig stressa upp mig över sjukdomar och liknande, men tro fan att jag inte börjar åka på precis allt. Just idag. Jag tycker att jag har konstigt ont i min armhåla och tänker stilla "Jaha, då har jag kanske fått bröstcancer då. Det kan ju finnas knölar där." Och så har jag ont i gommen, som om det är ett litet sår och "jaha, var det inte så det började när man höll på att utveckla aids?". Helt vansinnigt att ens tänka sådär!
 
Jag har ju faktiskt lyckats få ett frikort inom vården. Kanske kan man komma undan billigt då om man går och gör en rutinundersökning? Eller så skiter jag i allt det där och konsulterar Karin om lite Reiki istället! Det låter faktiskt inte alls fel.
 
 
Annars då? Jag ska snart springa ner och lämna in ett par skor på omklackning innan jag går till jobbet. Jag ska ut och äta med några tjejer från jobbet på fredag och vill gå all in med klackar och klänning. Hur ofta får jag tillfälle till det liksom? Sedan väntar bara jobb hela dagen. Måste förbi och handla efter jobbet också och göra något åt mitt gula (guld) hår.
 
Hoppas ni får en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0