en solig onsdag i april

NU har jag äntligen lite ro att sätta mig ner framför datorn en stund!
 
Flytten har gått jättebra och jag älskar mitt nya hem! Mamma och pappa kom upp och hjälpte till med flyttandet, och tack vare dem fick vi också iordning väldigt mycket på kort tid. Nu är det mestadels lite småfix kvar att ordna med, de roliga smådetaljerna! Det tar jag allt eftersom att jag har tid tänkte jag. Jag ska ta lite bilder och visa er senare!
 
Mitt i allt flyttbestyr har jag också hunnit med att undersöka det lokala ölhaket (mycket lovande), gått på battles och tapdanceshower (wow!), fikat med fina vänner, tagit workshops och undersökt mataffärens ekologiska utbud.
 
So far - looking good GREAT!
 
 
Nu väntar bara utforskning av grannarna här omkring; tatueringsstudion, kaffebaren, restaurangerna, shoppingstråken. Livet i stan kommer bli farligt farligt, men härligt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0