dagens detaljer

Jag har haft en ledig dag efter min öppninghelg. Passade på att åka och kika lite i affärerna på Biblioteksgatan, lite fint ska det ju vara! :) & other stories har precis öppnat och hade mycket fina grejer, kom därifrån med ett läppcerat från L:A Bruket. Himmelskt! (Och dyrt, men det låtsas jag inte om.) Hann också med att föra ett argt samtal med en kvinna från Radiotjänst när jag gick omkring och kikade där inne. Jag hatar dem. Aldrig att jag kommer betala någon TV-avgift för en TV som inte ens är min och jag aldrig tittar på, eller för en dator med internet när jag inte ens vet hur man streamar! Usch! Bättre att de väver in avgifterna i skatten så de där stackars jävlarna slipper sitta och jaga varenda svensk, och jag slipper hata någon himla kvinna som nöjt har hittat ett offer.
 
Jaja. Johanna kom tillbaka från Göteborg idag också, och hämtade hem Morris dessutom. Så nu är kollektivet komplett igen! :)
 
Fick fina trosor i present av Johanna, och så fick min fina kuvertväska från LA vara ute och lufta sig lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0