bakvänt och så

Sover ni...?
 
Jag ska precis lägga mig tänkte jag, jag vill upp hyfsat tidigt imorgon för en skön långpromenad. Men jag kanske måste läsa några kapitel också innan jag somnar. Vi får se. Och vi får väl se hur tidigt jag egentigen kommer komma upp. :)
 
Jag har och skaffade mig ett gymkort idag också! Så himla på tiden. Det fick bli på Fitness 24 Seven, samma som Johanna och Rasmus går till (gruppträning oh yeah!). Det är ju öppet dygnet runt så några gånger i veckan ska jag väl ändå kunna pallra mig dit. Lite tråkigt bara att de inte har några gruppträningspass, jag kan behöva en general som skriker lite på mig ibland för att verkligen anstränga mig under träningen. Och prova på nya roliga pass att inspireras av i sin egen träning. Ska leta upp nån nice yoga eller så också, och så ta lite fler dansklasser också. Mys på det!
 
Jaja, jag är igång iallafall. Blir alldeles för pigg bara av att prata om det så nu ska jag sluta, och gå och lägga mig istället. Sov så gott!
 
Ett minne blott. Godaste äggmackan med chilimayo och kryddor serverat på mitt finaste frukostset från Höganäs. Glufsades upp tidigt imorse. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0