A half-read book is like a half-finished love affair.

Åh jag är sådär lite rusig i huvudet!
 
Jag kom precis hem från bion med Rasmus och Helene, vi såg Cloud Atlas på filmstaden vid Medis. Väldigt random men väldigt bra! Jag vill redan se den en gång till så man kan fundera en gång extra. Det är massor av filmer jag vill se en gång till just nu. Som till exempel Life of Pi och Django. Måste hustla någon till att ladda ner. Och pusha på så att det där paret i hushållet ser till att koppla in TVn så det går att titta på den! :)
 
Annars har jag varit bakis idag. Jag och miss Yoyo drog ut igår och gjorde Stureplan big time. Gick mycket bättre denna gången, sist vi var där gick jag hem gråtandes för att någon snubbe var ovanligt oförskämd. Jag är definitivt alldeles för naiv och snäll på krogen, no doubt. Men igår hade vi grymt roligt! Vi hann med att kirra ett provjobb åt mig, stänga fyra ställen och shota tequila. Somnade efter sex nångång i morse och har väl mest käkat bakispizza och hängt med sköningar idag. Life is good.
 
Imorgon startar öppningshelgen för min del. Bring it on baby.
 
 
Gå och se den här! Jätteskum trailer som känns som ett enda stort hopplock av olika filmer, men de binder ihop delarna snyggt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0