what´s going on

God morgon måndag! Jag vaknade förkyld idag igen, no luck there. Hoppas på att det går över snart, jag har inte tiiid! Blev dessutom brutalt väckt av att hantverkarna som fixar fasaden borrar precis utanför fönstret runt åtta på morgonen. Kan tänka mig att hela huset är irriterade på det där. Det är lite smådeprimerande att man inte kan se ut genom fönstret (det är plast överallt), jag kommer nog behöva köpa D-vitamintillskott för jag vill verkligen inte hamna i något slags sorgligt deppmode.
 
Men! Idag är det rep igen inför No Limits. Hade första träningen igår, kommer bli grymt. Maja och Malin har korrat ett nummer med fjorton badasstjejer, och det ska snart filmas och skickas in för utgallringen så det kommer vara många rep nu i veckan. Bra det, jag behöver det. Länge sedan jag jobbade med koreografi på det sättet, LA-style dessutom. :)
 
Hur startar ni er vecka? :) Något kul på gång?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0