Tobo

 
Här bodde vi i Västervik! Blev mycket att göra framåt slutet så jag hann inte ta fler bilder på själva småstugorna, men hela stället var verkligen idylliskt. Jag bodde i ett större rum med en stor säng (slapp dela), sedan fanns det ett storhus med toaletter och kök. Kan verkligen varmt rekomendera detta om ni har vägarna förbi.
 
Det blev förresten en grym kväll i fredags! Vi hade bjudit in massa grymma dansare som kom och battlade, grymt för kidsen i Västervik att få se några av de bästa dansa. Jag satt som domare tillsammans med Freeze, jävligt roligt faktiskt.:) Efteråt var det käk och fest på vandrarhemmet, blev asbra drag och alla verkade ha det asnice. De flesta stannade över natten. Fet avslutning på en bra vecka helt enkelt. :)
 
Jag verkar ha åkt på en förkylning nu dock. Har snorat och nyst hela dagen. Jag ska försöka kurera mig så gott det går, jag har en massa rep och jobb framför mig som jag inte alls vill missa. Jag kommer sova gott ikväll, kan jag lova. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0