inspiration hunting

Jag tror verkligen att jag mår psykiskt dåligt av att inte kunna se ut, känns som om jag inte har någon kontakt med omvärlden alls! Men jag klädde iallafall på mig och åkte en hållplats in till Liljeholmen efter att jag bloggat tidigare idag. Strosade runt bland affärerna och fyllde upp mitt inspirationsförråd. Sög upp kreativitet och färger som en svältfödd. Klämde på grejer, klappade på material och myste lite. Och jag hittade mig en dinosaur! Som jag skrev om här i somras, ifall ni minns.
 
Men bäst var att fylla på med lite fin mänsklig värme. Jag overheard ett samtal mellan en pappa och dotter, om vad de skulle hitta på - och att de skulle hem och dricka jordgubbsjuice. Så fint. Och så kom jag på att jag har aaaalldeles för mycket kärlek inom mig! Måste överrösa någon med pussar och kramar och handhållning på stan. Kan bli ett problem det där, med intentions hit och dit. Är jag kär i kärlek och bara behöver någon att yttra det på? Jag vill ju verkligen inte HA vem som helst, men jag vill pussa på NÅGON. Hur hittar man nån som förstår precis vad man vill ge och har? Mhmm. Tur att jag har fina vänner iallafall, still not the same though.
 
Spenderade sedan kvällen i soffan med True blood och lite snabba bilar i Fast Five, manikyr, te och popcorn. Skönt att titta helt själv och få skratta åt fel saker, härma löjliga repliker och slösurfa på mobilen samtidigt utan att någon stör sig. :)
 
Jättefina miljöer inne på Republica.
 
Superfint porslin!

Såååå snygg! Har spanat in den här ett tag, lite väl dyr för ett spontanköp. Från MQ.
 
Högst upp på beautyönskelistan i höst är ett riktigt mörkt plommonlila/rött läppstift. Mums.
 
En asnice kofta inne på Kapphal, it spoke to me - literally.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0