God morgon!

Är det hos fler än mig blogg.se krånglat på senaste? Hmm.. Well, anways! Jag lyckades (med fem larm satta) ta mig upp vid sju imorse för att tvätta, kommer nog behöva en napelinap senare dock med tanke på att det nästan var omöjligt att somna igår. Vi var och repade på Marikas på kvällen, allt ska filmas nästa vecka så jag behöver träna och cleana. Men det blir nice! Jag är så uppe i varv bara när jag kommer hem att det är omöjligt att lägga sig. Och vad är grejen med alla mina skumma och läskiga drömmar på sistone? Jag håller hårt om mina drömfångare med trots det tyckte hjärnan att absolut bästa scenariot att tänka igenom grundligt igår var hur det skulle se ut om nån kom in i köket och jag satt där med en utskjuten hjärna på väggen. Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0