bloppis och myshäng

Jag åkte bort till Sofia igår kväll (hela en hållplats!) och blev bjuden på mumsig kladdkaka och mysigt häng. Jag sov där och idag drog jag med mig Fia till en bloppis på restaurang Pontus, det var lite bloggkändisspotting med Blondinbella, HanaPee och Rebecca Simonson bland andra. Jag önskar jag hade lite mer cash på mig, Rebecca hade mycket snyggt. Men det var nice att bara kolla in läget lite och inspireras till att get going med min business och tjäna stora pengar att spendera hur jag vill.
 
 
Men himla smart grej det där. Jag och Fia kollade upp hur man kan hyra bord på en loppis för att sälja av lite grejer, och att anordna liknande som bloppisen varkar kul! Ett gäng tjejkompisar, god fika och massa utrensade kläder hemma hos någon en kväll låter väl inte så himla dumt? Tål att tänkas på, helt klart.
 
Outfit för dagen, höstruggigt idag så (fusk)pälsvästen fick åka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0