Varm macka med getost och honung

Jag måste tipsa om godaste mackan någonsin!
 
Ost, ost, ost - i alla former! När jag är ute och fikar eller lunchar på stan så är getostmackan en favorit. Jag och Johanna fixade ihop vår egen för några dagar sedan, så gott så jag dog lite! Och superenkelt! Getosten var ite superdyr heller, kostade väl runt 35 spänn, lätt värt om man vill lyxa till det någon gång.
 
 
Detta behöver du:
  • Gott bröd, allra helst surdegsbröd.
  • Getost
  • Flytande honung
  • Någon slag nötter - pinjenötter är godast!
Lägg på alltihop och värm några minuter i ungen så osten hinner bli lite mjuk och ät!

Kommentarer
Postat av: my

ååh jag döör den ser hur god ut som helst!:O
saknar dej ! kram My

Svar: Aww söta My! Saknar dig med! Du vet at du har sovplats om du vill komma till Stockholm nångång. :) KRAM!
elin har ordet

2012-10-22 @ 21:04:52
Postat av: CJ

Men mums, dör vad gott!

Svar: mhmm! Och så himla lätt! :)
elin har ordet

2012-10-24 @ 13:53:21
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0