just nu

Jag försöker ta itu med min långa to do-lista som har hopat sig lite, så jag har faktiskt varit lite effektiv idag och tagit mig till banken och biblioteket idag för att skriva ut blanketter och lösa in checkar. Och jag har cyklat! Cykeln fick följa med upp i flyttlasset, och det var friiiihet att kunna cykla iväg för att hämta ut paket och göra ärenden här i Älta. Älskar att cykla!
 
Passade på att köpa med mig lite babybel också när jag ändå var nere och fixade medlemskap på Coop (återbäring, cash flooow) och köpte en tidning. Jag och Johanna köpte de små ostarna och gick och snacksade på när vi var i Paris i våras, oh those sweet memories! Det börjar bli dags att boka en resa igen, jag vill så gärna ta mig och se Juste Debout nästa år också!
 
Fick med en liten söt parfym också, så nu sitter jag och luktar ost i munnen och söt blomma på halsen. Mmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0