it gotta go..

Jag tror jag varit redhead i kanske 2-3 år nu snart, dags för förändring! Vad jag har tänkt mig får ni se när det väl blir av......                 
                                                                 tihi.
 
Jag måste spara ihop lite pengar innan jag kan göra något kul, men jag tänkte iallafall låta håret vila ett tag. Skippa att färga håret, sköna kurer och inpackningar. Jag har köpt vad som ska vara värsta superkuren för håret, Nutriol från Nu Skin. Man använder oljan tillsammans med en liten maskin som skickar ut galvanisk ström, mitt hår behöver verkligen detta - jäevlaer i att vaed deit måsste funka!
 
Jag kommer nog få köra en hel del hatt nu, min utväxt börjar redan se förjävlig ut. Ouff.
 
Galvanic Spa System II och så Nutriol Hair Fitness Treatment. Here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0