getting my shit together - let´s go!

Men hejsan hejsan, läsare!
 
Jag smuttar lite på min jättekopp med te, och laddar upp batterierna, cos today it´s going down! Jag ska bara dricka upp, och sedan försöka göra lite förebyggande åtgärder hemma i form av undanplockning och snabbstädning så dagen flyter på smooooth.
 
För idag händer följande:
 
  • Elaine flyttar in! Hurra, vad jag ser fram emot det! Hon får rummet på nedervåningen, och om jag känner henne rätt kommer det bli världens mysigaste och retroinsirerande kryp-in. Innan hennes flyttlass dyker upp runt lunch behöver jag flytta Sebbes möbler ur rummet och upp till ovanvåningen och dammsuga lite.
  • Johannas möbler flyttar in! Moving in part 2 alltså. Idag kommer bland annat en byrå som jag ska få låna, så kanske får kaoset i mitt rum stiga åt sidan ikväll, no more flyttkartonger med sneakers! Men flyttlasset från Göteborg dyker nog inte upp förrän ikväll, så vi kommer ha tid för att få lite ordning på Elaines grejer innan nästa våg av grejer kommer.
  • Poetry in motion! Jag hoppas hoppas hoppas att det blir lite tid över ikväll för en tur in till Kulturhuset. Ikväll är föreställningen Ballroom House med Alex och Markus (och nycirkus!) och sedan jam på det, jag vill så gärna gå! Om dagen glider på effektivt så kanske.. kaaanske det finns lite tid över. Håll tummarna.
Vad händer hos er idag? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanan

Känner igen den där koppen från indiska. Har en likadan fast i orange. Gillar att dricka ur de. Men ibland känns det som att bära en tegelsten. hahaha.

Svar: Ja jag älskar den! Fast den är ju mer fin än praktisk, kan aldrig hälla upp mer än max en halv kopp, annars kissar jag på mig eller så hinner det kallna på en gång. :)
elin har ordet

2013-01-07 @ 00:56:54
URL: http://www.bodybazar.blogspot.com
Postat av: hanan

Hahaha. Samma här. Man får i sig över 1 liter typ.

2013-01-07 @ 23:47:33
URL: http://www.bodybazar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0