Flytt - check!

Hej alla fina!
 
Jag sitter just nu på min provisoriska madrass i mitt nya (mycket rymligare) rum! Väldigt hux flux så fick Johanna reda på att hon skulle börja jobba här i Stockholm redan igår, så även hon är här nu. Även om det var två - tre veckor tidigare än väntat! Men det är asnice, jag får lite sällis så jag är glad! Vi har dessutom en Sebastian i extrarummet under en månads tid, men honom har jag inte hunnit skaka tass med ännu. Jag tror han är snäll. :)
 
Än så länge är det inte så roligt att ta bilder etc, men det kommer! Jag vet att det finns dem där ute som är nyfikna! Just nu är faktiskt Johanna och hämtar hem en sprillans (för oss, blocket är gud) ny soffa som vi hittade billigt. Hittils har vi suttit i trappan och käkat, haha! Tror det blir grymt det här.
 
Vi är bra på det här måste jag säga. Sist miss Yoyo var uppe så satte vi oss ner och skrev upp våra mål för hösten. Två av dem var att ha fått tag på minst ett förstahandskontrakt (check!) och ha flyttat ihop senast den 1 november (check!). Ja, vi sätter målen ganska högt men hey! Klart man ska satsa!
 
 
Jag behöver verkligen fixa mig ett nytt avtal på mobilt bredband, ska försöka fixa det i veckan. Kör från mobilen nu, tycker det funkar lite sådär. Min todo-lista just nu är meterlång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0