bouncy

"Elin, får jag locka ditt hår? Jag vill testa en grej."
 
Okej, Elaine, du får. Nu sitter jag och ser ut som en 50-talsbäbis med studsiga stora korkskruvar. O... Mgggg. Vi hade hoppats på att det skulle bli lite mer av ballt afro, men lockarna blev för stora helt enkelt. Kunde inte ens ta en bild, det var alldeles för fult helt enkelt. Istället passade jag på att leka prinsessa i söta klänningar och trashmorsa i truckerkeps.
 
Så har vi roat oss i kollektivet idag alltså! :D Och jag har jagat folk på telefon, som är i princip omöjliga att få tag på. Och betalat räkningar. Och sökt jobb.
 
Vad har ni gjort? :)
 
I WISH att jag såg ut något sånt här just nu. Gorrrrgeous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0