fuck my life

 
Okej. Den här veckan har bitchslapat mig i ansiktet, och nu är jag trött.
 
En jävla förkylning med hostattacker, snorforsar och tungt huvud. Mer jobb än vanligt, nytt jobb som gör att man är på tårna hela tiden och vill prestera extra bra (obs, jag är glad för detta - inte bitterfitta) och idag var allt lite extra guldkantat. Skumma människor på jobbet som roffade choklad bäst de kunde när jag var på rast (vem tycker det är en mänsklig rättighet att få provsmaka och prompt måste slita upp en kaka själv och sluka hel när ingen är i montern?!), konstanta hostattacker och så en fucking krock på hemvägen.
 
Varken jag eller mannen jag körde på bakifrån blev skadade alls, men min hyrbil från jobbet fick sitt face helt smashat. Bra. Jag storgrät och ringde pappa. Det får lösa sig på måndag.
 
Breathe.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0