Spontantripp till Stockholm

Sover ni ännu? Jag med, snart. Jag börjar bli riktigt trött nu, vill bara hinna med en snabb uppdatering innan ögonlocken stänger igen. :)



Jag har haft fokus på föreställningar de senaste två dagarna. Igår var vi ute på två ställen med gruppen och körde vår egen show Cause N Effect, och ännu en tidigt idag på morgonen. Allt har gått jättebra och vi har så sjukt kul ihop! Detta projektet har verkligen fått oss nio tjejer närmre varandra. Så efter showen på förmiddagen drog vi alla iväg till Stockholm för att hänga lite under Urban Connection - en grym dansfestival som pågår just nu. Vi drog till Dansens Hus och såg en feeeet föreställning som hette Backbeat, med fem olika stycken av olika grupper. Grymt! Några andra i klassen var också på en paneldebatt om tjejers roll i hiphopen som verkade jätteintressant. Det fortsätter hända grejer flera dagar framöver så kika in här för programmet om ni har vägarna förbi Stockholm!

Och så hann vi också med att se grabbarna (och vackra Madde såklart!) när de körde sin streetshow vid hötorget. Asbra! Vår klass är fan riktigt grym! Jag köpte också äntligen ett par nya jeans, vilket verkligen var på tiden. Så jag är nöjd nöjd nöjd!

Åh en annan grej också. Jag har varit på konstigaste humöret idag. Ni vet när hela magen är full av skatt och man hela tiden skrattar lite för mycket och lite för högt? Precis så har jag haft det idag, jag har skrattat tills jag grät för typ ingenting, och samtidigt kännt mig folkskygg och inte velat hänga med nån. Hur fan hänger det ihop? Känns lagom paradoxalt, och inte så jag.

Ääääh nu får jag nog avsluta här, dags att sova! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0