dagsutflykt!

Ouff vad det blev fiesta igår! Vi satt framför Eurovision och hejade på Loreen, dissade alla andra och hade det asbra. När Loreen vunnit blev det danskaoooz och vi körde tequilarace och dansgolv på altanen. Så värt baksmällan imorse. Jag och Kajsa drog oss upp tidigt för att ta tåget till Stockholm över dagen, det gav med sig efter ett tag och vi fick mysigaste dagen!

Jag köpte två härligt somriga linnen, ett par örhängen och sedan kirrade jag en studentpresent åt Johanna som ska fira sin kusin. Och så var vi dessutom på Lava och såg dansföreställningen Unfamiliar Faces, himlans bra! Vinkade av Kajsa vid tåget innan jag tog mig tillbaka till Åsa igen. Så roligt att du var här fina du!

Och jaaa... just det. Jag har ju gått och blivit helt otroligt slarvig på sista tiden. Fruktansvärt irrirterande. Jag lyckades glömma telefonen på tåget, men fick som tur väl var tag på tjejen som satt bredvid och hon lovade att lämna den till konduktören. Tack gode gud för snälla människor! Nu måste jag bara krabba med det där, försöka få hem telefonen så snabbt som möjligt. Så vill ni mig något så får ni kontakta mig på facebook helt enkelt.

Ibland blir jag bara så himla trött på mig själv att jag önskar jag slapp umgås med mig konstant.


Fick bli en gammal bild, tog tyvärr inga bilder alls idag!

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0