Åsa visar upp!




Hej alla fina! Njutit av sommarvärmen? :D Jag har! Det har varit lite special special idag, det är Åsa visar upp. Jag måste säga att det faktiskt blev superlyckat, alla klasser har bidragit med massa shower och sådär, och det har varit fullt av folk som hälsat på - föräldrar, vänner, ovänner. Min fina Kajsa kom igår och förgyller min helg ytterligare. :) Nu väntar bara fiesta!

Vi passade på att visa upp vår show vi jobbat med (som vi också var och körde igår i Eskilstuna - cashen rullar iiiin!) och sedan gick jag modevisning för både Erika och Elaine. Så himla fina kläder, och jag fick dessutom massor av komplimanger från många om att jag gick jättebra och hade grym attityd på catwalken! Kul att höra!! :D Sedan blev det dags för vår circusföreställning vi satte ihop under torsdagen och fredagen. Vi hade ett samarbetsprojekt med textil och musik, och jag dansade som en liten sailorflicka. Blev en kul flumföreställning. :P

Imorgon drar jag och Kajsa till Stockholm på förmiddagen för en mysig dag på stan, och så ska vi dra på en föreställning på Lava innan jag vinkar av Kajsa. Blir så himlans mys. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0