två nya favoriter i garderoben



Från landet i väst. Jag älskade shoppingen i LA! Skjortan som är lite kortare i modellen hittade jag på Melrose, ett måste om ni åker dit. Jag ville egentligen köpa allt i den affären, fullt med skitsnygga grejer. Väskan hittade jag i någon random sko/väskbutik i Glendale Galleria. Fick den för 40$, skulle ha kostat 60$ på rean, men en av säljarna sa fel till mig och gav mig alltså 20$ i rabatt för att hon råkat säga fel. Göööött!

Well well, jag har haft en långtråkig dag. Vi började dagen med marknadsföring och diskuterade hur man skriver ett bra CV för dansjobb. Vi har i uppgift att skriva ett CV och ett personligt brev till nästa gång. Grymt bra, då blir det ju gjort och man har plötsligt ett bra CV att slänga sig med. :) Efteråt var det house, men jag har inte mått bra idag heller så jag satt och såg på. Fett lame. Jag mår bättre idag än igår iallafall, så jag hoppas på att kunna vara med på hiphopen med Niki imorgon!

På tal om det ska jag knalla till köket och surpla Kan Jang och göra en stor kopp te nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0