Söndag

Well hello strangers! Har ni en skön söndag? Jag tog lång sovmorgon, och har precis ätit bästa frukosten. Älskar att man kan sitta hur länge som helst och käka, snacka lite med de andra och chilla lite på helgerna. Igår hade jag en fett skum dag. MItt humör gick som en bergodalbana hela dagen. Men jag var ute och sprang en runda och housade lite så blev det lite bättre senare.

Sen blev det salsanight på Almen! Eller... det började som salsanight men övergick till funknight senare. Men det var roligt! Måste leta upp Johannas kamera, och se om det blev något fint från igår. Hmm..

Får bli lite blandade egofestbilder från LA istället. 8)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0