LA - Seattle - Reykavijk - Stockholm - Sköldinge

Och till sist - sängen! Jag är sååå himla trött just nu efter den långa resan hem. Jag hann inte riktigt uppdatera de sista dagarna i LA, men lovar att visa lite fina bilder och sådär framöver!

Men nu är vi iallafall tillbaka på Åsa igen, och det är ju asnice vårväder på gång här! Känns så mycket bättre att komma tillbaka från underbara palmerna i LA då, och jag har saknat alla här på Åsa också. :) Vi har satsat stenhårt på det här med att slippa undan att bli jetlagged, så vi dygnade precis innan vi skulle åka och har sedan försökt pricka in svensk tid med sovandet på flyget. Så nu har jag snart hållt mig vaken så pass länge som jag klarar av. :P

Anyways! Jag är så jävla glad att jag drog till LA med tjejerna! Kort och gott - bästa resan ever! :D Och nu ska jag sova i min egna fantastiska säng! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0