hypad och svettig

Hooo nu var det länge sedan jag dansade, det känns i benen! Sista klassen var för Kyle Hanagami i onsdags, och jag var helt hypad och glad efteråt. Det är en fett bra känsla att vara helt slut och svettig samtidigt som man är helt uppe i ett lyckorus.

Men vi har iallafall bokat vår resa till Paris nu! På fredag andas vi fransk luft, ända fram ills tisdag! Jag hoppas på att vi kan ta någon workshop, men ryktet säger att det blir dyrt. Vi får se vad jag har råd med helt enkelt. :) Hoppas på att få dansa för P-lock igen at least. Vi tog ju en lockingklass i LA för Anthony Thomas, men var inte särskilt imponerade. Skulle vara nice att fylla på med lite funk!


Första dansdagen! Vi hade tagit klass för Jian tillsammans med Hollywood och Kumari.


Utanför vårt hostel!


Såhär såg vi ut varje gång vi skulle hem på metron. :)


Mhmm!


På väg till Debbie´s!


Efter sista klassen i onsdags utanför Debbie´s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0