happy day!



Hur mår ni? Jag chillar runt lite på Åsa, alla har lektioner så jag har mest roat mig med att tvätta och fixa lite på rummet. Min dator ville äntligen fungera igen, igår körde den sitt vanliga spratt och vägrade starta skärmen. Why?? Helt plötsligt är skärmen bara svart och vägrar vakna till liv, oavsett hur många gånger man startar om den. Och sedan, out of the blue, så startar den som vanligt igen. Hmm..

Aaanyway! Jag pratade lite med syster yster tidigare och fixk reda på att jag ska bli gudmor åt lille Einar! Yaay! Jag ska alltså stå framme och representera hans andliga utveckling vid dopet. Det blir bra, jag ska lära honom allt om att vara openminded och att leva som en free spirit. ;) Bästa är att prästen som ska döpa honom är Asa församlings ballaste kvinna. Hon föddes som man men är numer en kvinna, beat that alla tråkiga och konservativa kristna. :)

Men nu får jag nog fortsätta greja lite, jag måste börja packa om inför Paris! Åker nog hem till Växjö ikväll eller imorgon, så det blir till att packa smart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0