CV?

Jag har blivit så sjukt lat av att inte plugga längre. Kan inte skriva något, om det inte är ett blogginlägg! Nu har vi fått i uppgift på marknadsföringen (tills imorgon, he-hey...) att skriva ett CV anpassat för dansjobb, och jag får det verkligen inte att lossna. Jag har inte ens ett vanligt CV på datorn, så jag måste sitta med ett tomt papper framför mig.

Gah, snälla motivera mig! Jag behöver ju verkligen både ett dans-CV och ett vanligt för sommarjobbsökandet. Jag har åtminstone dealat med Linda så jag kan skriva imorgon uner praktikredovisningen, eftersom jag redan gjort det. Ouff.

Diciplin, vart tog du vägen? (Inte för att jag någonsin har börjat med skoluppgifter förrän i sista sekund.)


Funderar på hur jag ska få ner praktikresan till LA i bra CV-form...


Och inte har jag några balla föreställningar och projekt i bakfickan... Carnival hade ju varit fett att ha på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0