Bumblebee







Aaaaaah yeeeah! Ser man Bumblebee spatsera förbi på stan är det ett måste att plåtas med honom, right?  Transformers råkar ju vara typ... världens bästa filmer, och alltid förstavalet när jag och bror min har svullokväll. :)

Åh såg förresten How to train a dragon nu. Fantastisk! Jag måste verkligen bli bättre på att se alla bra filmer som jag missat. Hur har er fredagskväll sett ut? Jag var tidigare på en mysig trapphuskonsert på Rönnen innan jag struntade i att vara social och tittade på film med Johanna och Rasmus istället. Jag har bara en lite allmänt dålig kväll, känner mig lite smått frustrerad och orkar inte riktigt vara bland folk. Som man kan ha det ibland, ni vet.

Kommentarer
Postat av: Eric

Ascoolt!

2012-03-17 @ 07:20:56
Postat av: Marcus

The ifååån-gang :D



Neein, jag har en svart!

Hade lite beslutsångest så blev lite hipp som happt, haha.

haru en vit? ((:

2012-03-17 @ 13:41:25
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0