Askelyckan



Drog ner tidigt på förmiddagen idag för att träffa Karro en sväng, åh som jag saknat dig! Satt och myste på Askelyckan, pratade och drack latte. Fortsatte en sväng runt stan, kikade lite i affärer. Det har kommit in så himla mycket fint i butikerna nu, vårkollektionerna ser jättefina ut! Men så är man ju också lite svältfödd på det när man bor i Sköldinge.

Köpte hem lite bra att ha-grejer. Det sved ordentligt i plånboken men nu behöver jag inte handla på ett tag iallafall! Överallt jag handlade idag fick jag dessutom lite extragrejer med på köpet - som ett armband från Bikbok när jag köpte tröja och solisar, prover och ögonmask från Kicks när jag köpte alla möjliga (dyra...) produkter och reseförpackning till linsvätskan. Blev nog gladast för linsvätskan i reseförpackning... The little things in life! ♥ Så jävla bra!



Och sedan rusade jag hem för att gå på dop! Alldeles rörd av äran att få stå framme vid dopfunten! Har massa fina bilder, ska kika igenom bara så får ni se!

Kommentarer
Postat av: Karro

Galet myspysig dag! :D

Förresten, jag sniffade lite på den gula Ralph lauren parfymen när jag kom hem, och den var ju för fasen goo!! :)



Puzen

2012-04-01 @ 01:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0