workshop coming up

Jag är lite sådär ofrivilligt ledig denna sommaren, eller har sommarlov på obestämd tid kanske vi kan kalla det. Men för en gångs skull är jag faktiskt inte så orolig, ett år på Åsa har gjort mig mycket mer lugn inför framtiden, saker och ting löser sig - jag måste inte ha allt planerat in i detalj. Men det är ju såklart skönt att ha lite cash som rullar in, så jag tackar ju inte direkt nej till jobb.

Nu i veckan har Johanna och hennes kompis Carro ett läger ute i Angered, och jag kommer hålla en workshop på onsdag. Det ska bli riktigt kul faktiskt, det var ett bra tag sedan jag undervisade nu! Vilket jag ju faktiskt tycker är jävligt kul! Men det innebär också att jag måste skärpa mig, skaffa lite diciplin och korra lite imorgon. Såå nu när jag har skrivit det här kan jag ju inte smita undan. Ni förstår hur jag tänker?! :D

Det blir bra. :) Arbetsmoralen ska finnas därinne nånstans. Hej och håååå.


Diciplin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0