VÄSTKUSTEN!

Var ska jag börja?

Jag bor numera på västkusten, i sköna Göteborg. Och jag trivs bra! Jag och Johanna tog flyttlasset och åkte hit i fredags efter skolavslutningen, och thank god att vi har varandra. Jag saknar Åsa jättemycket, alla fina människor och vänner för livet som jag träffat där, men det är sjukt skönt att flytta ihop och göra denna stan osäker med min fina roomie. :) Det känns mindre ensamt då!

Vi har fixat och grejat hela helgen - hängt på IKEA, hämtat stora lyxsängar (efter ett år i en fjuttig 90-säng... HALLELUJA för 120-sängar!), möblerat om. Vi bor i Johannas farmors lägenhet, och vi har flyttat runt grejer och hängt upp våra egna grejer så det blivit riktigt mysigt och "Halvin n' Yoyo" över det hela. Känns så himla bra i magen! Jag visar bilder senare. :)

Sen har det hänt en massa roliga grejer på Åsa också. Vi hade finbal sista veckan, galna slutfester och gråtkalas. Shit. Nu kommer faktiskt klumpen i halsen tillbaka lite.. :/ Så mycket fina minnen! Mer om det senare iallafall. Jag ska ta igen all missad bloggning, jag ville ta tillvara på sista tiden på Åsa bara. :)

Men nu till det viktigaste - KOM OCH HÄLSA PÅ OSS PÅ BÄSTKUSTEN I SOMMAR! Vi älskar kollektiv och gäster! :D

PUSS!


Mina fina tjejer i G- Uniiiit! Älskar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0