snyggbesök

Erika är här och hälsar på! :D
 
Hon hängde med upp när jag tog tåget hem i torsdags, och sedan dess har vi haft fullt upp så det har inte funnits nån tid att sitta framför datorn. Igår drog vi ner till stan en sväng, jag hittade ett par fina flipflops för bara en hundring som fick föja med hem, och ett par batikfärgade jeans i lila på rean som jag gått och kollat på länge. Glad tjej, hej! Invigde nya brallsen när vi drog ut till Nefirtiti på kvällen. Hade en asbra kväll med Erika, Yoyo, Rasmus och Pontus.
 
Idag har vi kört en loppisrunda på stan, jag provade en massa men hittade inget perfekt. Orkade inte riktigt second hand idag. Måste vara lite pepp så man pallar se potentialen i grejerna, se hur man kan göra om det. Men jag hittade iallafall några balla grejer som jag ska pyssla med sen. Ni får se när det blivit klart. :)
 
Nu chillar vi bara ner lite innan vi ska dra till Emma för middag, så får vi se vart vi hamnar ikväll!
 
Snygga tjejer. Johanna köpte likadana byxor som jag, fast i korall. Erikas byxor är också så jävla snygga! Hon har fixat dem själv med klorin, och jag kunde inte låta bli att låna dem igår. :D
 
 
Nya flippetifloppers. Körde på en enkel outfit idag med min brynjetröja från Bikbok.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0