Snow white and jada jada

Hallåååå elllerrrr! Jag blev precis bjuden på smarrig thaimat av mina fina föräldrar, och just nu väntar jag bara på att dra ner en sväng till stan och möta upp Marcus för lite bio! Jag har varken gått på bio eller träffat Marcus for ages, så det blir kult!
 
Annars då? Hänt nåt kul? Jag har träningsvärk i mina sidonackmuskler sedan målandet igår, men inte fick jag nog inte. Idag har en stackars byrå fått känna på penseln och blivit stiligt vit. I consider my work here done. För denna gången. Jag måste komma tillbaka någon gång nu under sommaren och ta taket en gång till. Jag känner mig väldigt vuxen som åker hem till mina gamla föräldrar och hjälper till lite, men twisten på det hela är att jag får cash för jobbet. Whoop whoop! Arbetslös and fabolous.
 
Oj nu börjar det bli dags att damma av cykeln! (Eller cyklen som vi säger här... cyklen och nycklen och sadlen. (8 )
 Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0