Kom och hälsa på mig! :)



Här kommer lite småbilder på mitt mysiga rum! Jag har det stora rummet, och vi flyttade ut en hel del av grejerna som fanns där inne. Det användes lite som ett förvaringsrum av gamla leksaker och framförallt tavlor (!) men nu känns det mycket mer jag. Det är lite av ett artgallery här i lägenheten, precis alla väggytor är täckta av tavlor, så vi har fått plocka ner lite för att få rum att andas.

Behöver köpa ännu en klädstång, vi har inga garderober så jag måste ha allt hängandes. Men det löser jag senare, just nu får det vara lite trångt på stången. :) Finns inga rullgardiner eller gardiner i det här huset heller, what so ever, så idag köpte vi hem varsin fin ögonmask. Känns så jävla brudigt att sova med sovmask i ett rum proppfyllt av tingeltangel och kläder. :P Aaaah, embrace the girlieness! Det började redan på Åsa... har jag gått och konverterat till det rosa och fluffiga månntro? Naaah. 8)

Jag sitter ju faktiskt framför Sverige - Ukraina just nu. That should count! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0