inspo / midsommar

 
Jag är inte så mycket för den typiska midsommarlooken med blommor i håret och skira klänningar. Det blir alldeles för flickigt gulligt för mig. Istället skulle jag verkligen inte tacka nej till att se ut såhär! Jag ääälskar koftan och skulle så himla gärna vilja lägga vantarna på ett par hjärtformade solisar. Jag vet att de fanns på H&M typ förra året (?) men jag var bara dum som inte haffade mig ett par då. har sett att det finns några med färgade bågar nu, men det är dessa jag vill åt. Holla at me ifall ni sitter på ett par ni inte vill ha längre! :)
 
Koftan, eller vad man ska kalla det, vet jag tyvärr inte var den går att få tag på. Hittade bilden på weheartit och är för lat för att leta runt på internet. Åååh vad jag önskar att jag var mer av en "jag-syr-mina-egna-balla-kläder"-tjej. Well well.. Jag jobbar på att work the outfits jag komponerar ihop själv istället. :)
 
Nu är det dags att slå ihop datorn och sova lite! Imorgon väntar sista dagen på lägret och jag tänkte gå dit och smygträna lite house och locking som står på schemat!

Kommentarer
Postat av: Line

jättefin header :)

2012-06-21 @ 15:09:36
URL: http://spontaneous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0