Stockholm - mon cherie!

Hemma i Göteborg igen, efter några asbra dagar i huvudstaden! Det blev aldrig riktigt av att jag hann sätta mig ner och blogga, jag flängde fram och tillbaka hela tiden och bodde på olika ställen så det var mest ett jox att få till helt enkelt. :) Istället har jag bara njutit av varje sekund! Jag hann träffa några av dem jag ville få tid för, och så lite business också - så inte bara all play.
 
I lördags förfestade vi hos Maja, sjöng Singstar och spelade charader. Bästa var när vi fick ta medd resten av lapparna till charadern och fortsätta i t-banan, och hela vagnen engagerade sig! :D Men jag hann också med att chilla lite framför film, gå på Fotografiska (mitt favoritmuseum!) med Yared, fika och pratas ikapp med Elmaze, ta en klass för Jonna och sådär. Bra shit helt enkelt. :)
 
Nu är det hög tid att sova, varit lite dåligt med det hela trippen. Imorgon är jag busy bee! Har en massa att hinna med innan bror med sambo kommer och hälsar på! ♥ Sov gott!
 
Kameran fick inte riktigt vara med och leka, så här kommer andra Instabilden från tågresan hem, för att knyta ihop säcken lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0