sängen kallar

Hej! Vi kom precis hem från en in- och utflyttningsfest hos Janna i Linné, jag är galet trött och kommer snart däcka fint i sängen. Har annars haft en asnice dag! Vi var nere en sväng på stan för att dra till glasbanken och hämta ut ett roligt paket till mig. Sedan hängde vi bara på balkongen och hade det gött. Bra musik, fantastiskt väder, öl och vattenpipa. Mmm! Gjorde oss iordning och drog till festen och nu sitter jag här och är bara jättetrött. Var inte så himmlans pepp på fest idag faktiskt, så det blev en hyfsat tidig kväll.
 
Inte mig emot heller för den delen, ska upp tidigt imorgon för lite skypemöte och sedan vidare till Uddevalla med ett gäng för ett graffittijam. :) Blir nice!
 
Eeeh ja. Det här är livet.
 
Såhär såg jag ut på festen! Höga (och korta!) turkosa shorts och ett linne med djup rygg och tryck bak som Malin designade på Åsa. Och så hatt och halsband från Egypten på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0