P I N K

Nej, det blev liksom aldrig riktigt så...
 
Det är ju onsdag, vilket betyder att det är klubben Colors på Nef, men det blev inte riktigt så ikväll. Jag och Rasmus drog till Andrea där även Johanna dök upp senare, och så Pontus och Adam såklart. Vi var rosa och fina, lyssnade på skön musik och hade bra häng. Lite för långt häng bara, det hann bli en sån himla lång kö till Nef när vi väl kom iväg så vi inte pallade nånting istället och drog hem. Men lika glad för det är jag! Jag ska ändå upp tidigt imorgon, och slapp spendera pengar - så det var okej. :)

Tidigare hade jag tänkt ha en sån där bra dag när man får massa gjort och känner sig bra och effektiv. Men hey - det blev inte riktigt så! :D Istället moffade vi oss i soffan med godsaker framför TVn. Men jag fick iallafall till ett fotbad och till slut lyssnade jag trots allt på en föreläsning också! Och för att inte tala om min och Morris ca tio minuter långa springrunda! Äh jag är nöjd - bra dag! :D
 
Andrea, Yoyo och så mina rosa läppar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0