långpromenad

Jag hittade faktiskt fram till Delsjön till slut, efter att jag fått ta hjälp av kartappen på mobilen, hehe. Men det var en jättefin slinga längs med sjön, och vädret var helt perfekt för en promenix, lite halvmulet men you know.. friskt liksom.
 
Jag har lite halvångest för att jag sackat ihop nu under sommaren med träningen. Saknar mina fasta rutiner på Åsa, träning varje dag, tre mål mat om dagen vid samma tidpunkt varje dag. Då gick det lite bättre att kosta på sig godsaker då och då när man pallade ta sig in till stan och skaffa något. Nu är det lite väl lättillgängligt med Nogger i varje affär. Ouff! Jag måste faktiskt skärpa mig nu, det sista jag vill är att tappa all muskelmassa jag äntligen lyckats bygga upp under Åsa. Hej och hå! Nu jävvlar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0