Hudvårdsprodukter?

Jag tycker det är så himla svårt att hitta rätt i skönhetsdjungeln! Någon som håller med mig? Nu byter jag produktserie och märke nästan varje gång jag måste handla nya ansiktsprodukter, och jag blir aldrig riktigt nöjd. Senast har jag använt mig av Formula 10.0.6, men jag tycker inte att jag har fått så bra resultat som jag skulle vilja ha. Har knappt sett någon förbättring alls.
 
 
Det står överallt att de använder sig av naturliga ingredienser, men jag är inte helt säker på att det bara är bra grejer i dem. Har suttit i nästan en timme nu och bara försökt googla fram vad alla ämnen egentligen är, skulle behöva en bra sida som listar alla ämnen - vad de gör och hur de påverkar en. Men men!
 
Egentligen skulle jag vilja hitta en annan serie, några bra tips? Allra helst ska det vara naturligt, billigt, drygt och utföra underverk för hyn! Hehe. 8)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det beror på helt vilken hytyp du har
Hade massa finnar ett tag, apotekets egna märke funkade som bäst mot dem då.
Sen mot fet hy vet jag att Vichy funkar hur bra som helst, däremot är ingen av dem med bara natruliga ämnen.

Svar: Ja jag har väl egentligen normal hy, och får enstaka finnar här och där, lite oftare nu när jag bor i storstad. Jag använde också Apotekets egna märke när jag hade dålig tonårshy som mest, men det är tråkigt att det ska vara så svårt att hitta produkter med bra ingredienser! Som dessutom är effektiva. Suck. Gapar man efter för mycket månntro?
elin har ordet

2012-07-07 @ 15:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0