from hällregn to sol

Hej!
 
Jag hade lite otur med tider idag på morgonen igen, det verkar ha blivit min grej helt enkelt. Jag skulle möta Sanna vid Korsvägen halv nio, men hade såklart råkat ställa alarmet en timme fel och trodde hon hade missuppfattat tiden när hon ringde, när det i själva verket var jag. Åh! Men vi hann iallfall till Scandic och checkade in för en asnice hotellfrukost. Det var dyrt som fan, men vi satt några timmar och snackade ifatt oss så det var det värt!
 
Efteråt gick vi bort till Haga och myste runt. Det finns inget som är så bra som ovanliga småbutiker och fik i ett mysigt område! Hittade till butiken Anyhow som har en webbshop här, som jag kikar in på hyfsat ofta. Fullt med små fina designgrejer! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pancake

awesome go frukost! ;)

Svar: Verkligen! och bästa sällskapet! <3
elin har ordet

2012-07-14 @ 09:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0